Åter till min vackra värld!

Efter tre härliga semesterveckor är jag åter tillbaks till min kära arbetsplats. Tjejerna har gjort ett fantastiskt jobb och butiken är tipp topp! Det är en ynnest att få komma tillbaks då!
Vårt fyndskyltfönster är äntligen borta efter många veckor med bra rensning och försäljning, nu utbytt mot en härlig miljö med en del vintagefynd från semesterns tripper!
Ett av mina inköp blev denna lampan som jag ej kunde motstå...
Våra kära gamla noter som här har blivit en löpare!
Har redan varit en tur på Hallarna tidigt i morse så nu bär det ner till affären för att börja snitta och fixa inför dagens öppning! Hoppas att Du får en härlig start på din vecka också!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback