Vintageskatterna från Barcelona!

Nu är det äntligen framplockat av allt det vackra jag fann när jag var på Los Encantes i Barcelona! Som alltid är det mysigt att få plocka upp sina fynd och placera ut sakerna i sina rätta miljöer i butiken.  Snart bär det ju också iväg för mina inköp till både Stockholm och Paris så i januari blir det en månad i resans tecken...
Se nedan och inspireras lite av det jag fyllde resväskan med!
Oemotståndliga filmtidningar från tidigt 40-tal!
Fantastisk röra!
Dessa svagt gröna vita skärmar var som bakelser i mina ögon!
Tyvärr fick dem inte plats att följa med hem...
En låda fylld med godbitar...
Får ju inte verka allt för angelägen innan prutning!
En annan last jag har är knappar!
En spansk barnbok som har ett fantastiskt omslag.
Nu pryder den sin plats i butiken!
En doptavla!
Tänk om jag hade levat då...
En oemotståndlig klänning för var dag!
En svagt rosa flacon!
Till mina rådjursfan!
2 underbara tavlor som nästan hamnade hemma hos mig...
Gamla spetsband som nu är upprullade och utplacerade!
Som en dröm!
Hoppas nu att jag snart får se dig i butiken som nu är välstädad, inspirerande och omgjord!
Ha nu en riktigt härlig tisdagkväll!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback