Måndagsfint!

Hoppas att din helg har varit bra och att du är utvilad för denna veckans bravader. På Grönbergs hade vi en mycket trevlig lördag med mycket nöjda kunder. Så roligt att bloggen fungerar för vi hade bland annat vår söta kund Gunilla som kom och handlade lite av mina vintagefynd från Barcelona och alla ni andra som kom och handlade av det jag visat! Så roligt!
Har haft en måndag med fria aktiviteter idag med bland annat besiktning av Grönbergs lilla bil och en hel del pappersarbete som måste göras nu innan jag åker iväg på mina inköpsresor som börjar på onsdag i denna veckan.
Faridah var uppe med tuppen idag och gjorde massa vackra blomsterinköp på hallarna. Flickorna gjorde sedan en ny inspirerande blomsteravdelning av alla nya ljuvliga blomster.
Se nedan och inspireras!

Söt Anemon i kruka för 49:-

Pärlhyazinter som påminner om att våren är på väg. 49:-

Crassula i kruka för 69:-

Ljuvlig Anemon på snitt.

Näpen Ranunkel på snitt.

Ny ros döpt till Musettei i ljuvlig aprikosrosa.

 

Blomsterknyten med blandade rosor och nejlika för 115:-

Tulpanbuketter är något som står högt i kurs nu bland våra kunder.

Nu börjar det dra ihop sig till läggdags för lilla mig! Hoppas du får en riktig god natt sömn!

//Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback