Nytt som känns nostalgiskt!

Igår kom en liten härlig låda med gott och blandat från Lisbeth Dahl. Necessärer och sminkväskor som är så vackra och fulla av detaljer så man kan ha dem till fest. Säger ju ofta att jag tror att det bor en liten prinsessa i oss alla bara att den är väl dold hos många...
Dessa söta tingestar känns som om den väcker min lilla prinsessa i mig i alla fall! Se nedan och njut!
Den vackraste av vintage tapet... som vi hade turen att fynda tre rullar av i Paris.
Grafitgrå sminkväska/börs.
Pris 198:-/245:-
Ljuvlig sminkväska/börs som för tankarna till den vackraste av klänningar...
Pris 249:-/298:-
En dröm i guld med prickigt foder.
Pris 345:-
En necessär/sminkväska i mukaste velour i pastellrosa.
Pris 275:-/375:-
Söt lykta i svagt gammelrosa.
Pris 69:-
En underbar lampa från G&C Interiors med vintage skärm.
Pris 2450:-/495:-
En ny underskön nejlika.
I dag känns vädret bra trist men vi får kalla det vårregn även om det är väl tidigt på säsongen för vår men vi vet och får njuta av vad som komma skall, VÅREN! Den som vi alla längtar till!
Vi har fyllt på med lokalodlade krispiga tulpaner och är nu i färd med att packa ihop det sista av julen. Är du fortfarande sugen på något så skynda hit så får du 70% på det sista vi har kvar.
Hoppas nu att du får en riktigt bra tisdag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag besökte er butik för första gången idag och OJ om jag smälte av alla vackra saker..... när jag om ett år är utbildad florist så kommer jag och söker jobb ;-) tills dess... kommer jag ruinera mig av shopping hos er!!

2011-02-01 @ 14:31:57
URL: http://linneah.se
Postat av: Anonym

Vad roligt Linnéah att du gillar det vi gör!

Du är så välkommen in snart igen!

Lycka till med utbilningen!

Bästa Hälsningar!

//Pia

2011-02-01 @ 16:27:15
Postat av: Lotta Ahlsten

Vad trevlig din blogg är! kommer verkligen att läsa igen! :p Hoppas du har en trevlig vardag =)

2011-02-22 @ 15:35:14
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Anonym

Tack för den önskan!

det har varit en mycket trevlig dag!

Vad roligt att du gillar bloggen.

Ha själv en fin kväll nu!

//Pia

2011-02-22 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback