Nyskyltat

Här är det utlovade bilderna på nya skyltningen i stora skylten! Faridah har varit mycket duktig och komponerat denna skylt efter eget huvud med inspiration att använda varugrupper från butiken som är viktiga för försäljningen i september. Det är mycket som skall tas i beaktning när man arbetar i butik. Vi får både vara kreatörer, säljare, analytiker och mer därtill...
Denna veckan skall jag vara inköpare också nu när jag skall på mässa igen. Roligt är det i alla fall att jobbet är så varierande och jag känner mig så lyckligt lottad att jag har hittat min plats i arbetslivet!

                

                

                

                

                

                

                

                

                

Som svensk eller som person kommer ofta vädret upp på tapeten här på bloggen men det är något visst när solen strålar på morgonen när jag slår upp mina "blå". Så det kan inte annat än att bli en underbar dag! Önskar dig en också! 

                                                          //Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback