Höstmys


                     

I morse kändes det verkligen att hösten har kommit när jag promenerade ner till min underbara affär! Extra roligt var det att göra utsidan nu när jag fick handlat så mycket vackra "tillbehör" igår så som ljuvlig kuddmossa miniäpplen mm. 
Fick även inhandlat massa fint på växtfronten då bland annat små näpna krusiga Cyklamen, ljuvlig Hortensia och små hjärtan på tråd som jag virade in i gamla bokblad.
Låt dig inspireras!
 

                     

                     

                     

                     

                     

                     

                     

                      


Idag jobbar Faridah och jag och då vankas det massa omändringar för att tillgodose våra kreativa lustar...
                                   Ha nu en riktigt bra tisdag i det vackra höstvädret.
                                                                     //Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback