Skicka en tanke till dina nära och kära...

Nu har vi fått in ljuvliga kort från en ny leverantör jag fann när jag var i Paris i höstas. Jag blev helt betagen i alla vackra motiv som fanns så jag hade lite beslutsångest.
Jag har som mål själv att skriva några rader lite oftare och posta till dem jag håller av! En spontanhälsning som min pappa alltid brukar säga! Julen närmar ju sig med en rasande fart så i samband med det kan vi ju alltid få iväg ett litet kort eller brev!

Denna vackra dam fick jag visst med två gånger...

Snön yrar utanför och vi får se hur mycket som ligger kvar här i Göteborg...
Nu bär det iväg till Hallarna för inköp av Arnes fantastiska Hyazinter och annat mys!
Ha nu en riktigt bra tisdag så hoppas jag att snart få se dig i butiken!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback