Bröllopsyra...

Nu Har bröllopssäsongen satt ingång på allvar, nu har vi ett eller ett par bröllop nästa varje helg. Det känns verkligen som att det är helt rätt i tiden att gifta sig! I lördags hade Diva stor alternativ bröllopsmässa i domkyrkan då bland annat Beata som arbetar hos oss stod som brudmodell. Tyvärr hade jag inte själv möjlighet att gå eftersom det var min arbetslördag men hoppas på att jag får lite bildmatrial ändå! 













Voluspahyllan är nu välfylld av de nya produkter som jag skrev om i förra veckan.

Hoppas du får en bra måndag och en bra start på den nya veckan! Själv känns det alltid bra med måndagar, alltid lika roligt att få jobba i en inspirerande och härlig miljö även om vissa veckor är mer stressiga än andra. Vi får se vad detta blir för vecka, spännande...
Hoppas vi snart ses i butiken!
//Pia


Kommentarer
Postat av: Joakim

Sååå sååå fint.

Hoppas allt är bra med Er!



Mvh Jocke

2010-05-17 @ 12:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback