Handgjorda doftljus från England.

Åter till min fantastiska Grönbergs värld efter en mysig och rolig långhelg med varierande inslag! Som vanligt har mina medarbetare hunnit med att fixa både det ena och det andra när jag har varit på min ledighet.
Här är de utlovade bilderna från vårt nya engelska doftljusmärke Shearer Candles som vi fick in i förra veckan. Ljuvliga dofter i söta förpackningar till bra priser, det minsta ljuset kostar 69:- och brinner i 20 timmar. Dessa ljus är handgjorda i England.









En vacker bild på en näpen nyinkommen vaniljfärgad nejlika kände jag var bara ett måste som avslut idag!
Ha nu en riktigt bra tisdag och passa på att göra något mysigt som Du längtat efter idag när du slutat jobbet!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka fina ljus! Och vilka underbara blommor ni har. Får ta mig en titt i veckan!

Ha en fin kväll.

2010-03-16 @ 18:37:02
URL: http://credogoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback