Avdammning av "kronjuvelerna"

                

I lördags innan den stora anstormningen tog Beata sig an "städning av alla våra juveler under disken! Vi slog våra kloka huvuden ihop och bestämde oss för temat bröllop eftersom det stundar ett kungligt sagobröllop! Tyvärr kan jag inte gå själv... eftersom jag åker på semester på lördag! Du och alla ni andra får ta på finkläderna och fira!

                

                

                

                

                

                

Ny vecka som redan påbörjats av blomsterinköp nu på morgonen. Hem för frukost och lite bloggande sedan är det dags att öppna affären för dagen! Bland annat på schemat idag gäller att plocka bort rean från fönstret och det tar väl sina två dagar kan jag tänka mig...
Så för dig som vill fynda en sista gång är Du så välkommen in!
                                                 Ha nu en riktigt bra dag!
                                                               //Pia
                                                                ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback