Nostalgi...

                    
Veckan försvann i ett ögonlick men det blir väl så efter semsestern med massa saker att ta tag i efter att ha varit borta en stund. Sedan kanske tempot är modell lugnare efter en välunnad ledighet oxå och det är väl aldrig fel!
Butiken var och är fantastisk att komma tillbaka till när jag har varit borta och vilat ögonen på annat, ser allt med nya fräscha ögon igen! Det är så nyttigt att komma ifrån en stund!
Denna veckan har vi börjat att göra om städa upp lite i vårt vackra tjugotalsrum! Får passa på nu i semestertider när det vissa dagar är lite lugnare på grund av sol o bad och många av våra söta stamkunderna är på semester.
Fler bilder kommer på det ämnet längre fram!

                    

                    

                    

                               

                           

Hade turen att hitta och besöka en loppis i Barcelona där jag hittade så mycket fint, tyvärr kunde jag inte släpa med mig allt men lite godbitar fick följa med hem. Visar lite bilder från det och plockar fram fynden nästa vecka i butiken för dig som är sugen!  

Ha en härlig fredag så hoppas jag få se dig snart i butiken! I morgon lördag finns vi där mellan kl 10:00-14:00!

                                                               //PIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback