Ny vecka, nya möjligheter!

Härligt med ny arbetsvecka som redan börjat bra för mig! Har varit och handlat oemotståndliga blomster som får mig att känna att våren kommer i år också!

              
               Rosor och Ranunkler to die for!

              
               Näpna Anemoner

              
               En ny bedårande sort av nejlika som jag ej kunde motstå i morse!

              
               Green Fashion Ros

 

               
                Vårig Primula

Vi fortsatte vårat projekt i fredags med att vårstäda butiken och nedan följer lite av resultatet!

               

 

                

                

                

                
Nytt kärleksbrev som vi bränt kanterna på och bara nålat upp på väggen!

Storlek 60x43 cm för 495:-
Finns åtskilliga mer sorter som du kan se under kärleksbrev i arkivet!

                

Hoppas att Du fått en bra start på veckan och att resten av din dag blir vad du önskar!
//Pia

 


Kommentarer
Postat av: Tina



Ja, vårkänslorna börjar spritta i kroppen när man får se dom små undren!

2010-01-11 @ 19:23:54
Postat av: Anonym

Härligt att jag påverkar!!!

2010-01-13 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback