Inspiration från Stockholmsmässan


Nu sitter jag på tåget på väg hem till Göteborg för att ladda om för nästa inköpsresa som redan är imorgon! Det gäller att tvätta och packa snabbt så jag hinner med något litet mys hemma innan jag åker vidare till Paris!
Känner mig mycket nöjd med min Stockholmsvistelse, fick en del inspiration och fick köpt mycket fint för dig att handla i butiken. En del varor kommer redan nästa vecka, roligt! Idag får du lite inspirationsbilder från Formexmässan och imorgon lite av inköpen.

         
Vackra kvinnohuvuden,byster med mera såg man lite varstans på mässan och just denna fick följa med hem till Grönbergs i några få exemplar!

         

         
          Vackra glasvaser i mängd, hur vackert det kan bli med multi...


         
Glas i glas något som fanns i många montrar i olika utföranden. Vi har ju haft en del i butiken men nu har jag köpt in fler varianter och framför allt i större modeller som varit svårt att få tag i en bra prisklass.

         
               En lampa gjort av gamla kaffekoppar, så inspirerande!

         

         

         
            Madame Stoltzs monter med mycket för trädgård och balkong.

         

         

         

         

         
Nya kollektionen från Mairo som är som ett slag i magen i inspiration! Härligt färgsprakande, svulstigt och väldigt osvenskt!

         

         
Mateus monter där de dukat upp med vårens nyheter. Reilef fjärilar på uppläggningsfat, tallrik och lilla skålen.

         

         

         

         

         

Hoppas att du får ditt inspirationsbehov och nyfikenhet något stillad efter dessa bilder. Fortsättning följer med mässans inköp och nya inköpsresor! Tills dess ha en underbar dag och njut av solen som kommer närmare och varmare var dag!
                                                        //Pia
                                                         ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Maria Cerboni

Vilka underbara saker som du köpt in. Din butik är alltid lika fin och man får så mycket idéer och inspiration.

MVH Maria

2010-01-25 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback