En juvel att bära med sig...

Nu är det snart dags för mina inköpsresor och nästa vecka bär det av till Stockholm sedan Paris där vi köper in julen 2010 bland annat! Det är faktiskt bra att ha denna julförsäljning i färskt minne när man skall köpa in för nästa års jul, då har jag lite koll på vad som tog slut snabbt och vad många kunder tyckte om! 

Varit och grävt bland mina vintage skatter och fann dessa två söta aftonväskor som fick komma fram i butiken! Ser framemot att hitta mer sådant nu när jag är i Paris! Lovar och hålla dig uppdaterad om mina inköp.

             

             

             

             

             
              Pris 495:-

                         Ha en underbar tisdag och ta hand om dig!
                                               //Pia
                                                ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Timjan & Akleja

Oj, redan inköp inför julen! Men som du säger, bättre att ha det nu än i sommar i alla fall... Vilka söta väskor! Jag har några väskor som jag har fått av min mormor, de är ju äkta vintage, dessutom med en familjehistoria bakom... :)



Kram

2010-01-13 @ 09:19:44
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det är något särskilt med arvegods! Dessa var tyvärr inte det då hade jag sparat dem! Tyvärr måste jag skiljas från en del av de vackra sakerna! svårt att ha affär annars då...

2010-01-13 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback