Omgjort i butiken

Faridah fick sådan inspirationlust efter lite ledighet och när hon kom tillbaks och såg att jag hade gjort om "tjugotalsavdelningen" entusiasmerade hon de övriga tjejerna och gick lös på stora delar av butiken! Det är fantastiskt när det händer positva förändringar i butiken fast jag är iväg på mässa! Här kan du njuta av en del av resultatet nedan!
Får ju hända lite på bloggen även fast "Bloggdrottningen" är borta!
Njut och håll till godo!


          




          



                  


                  


      



                 


                 


                 
 
       

       

                   

       

       

       

                  

                  

          

                   

           

           

           

           

           

           

                                             //Pia
                                              ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka fina paraplyer, vad kostar det svarta? Bor inte i Göteborg så jag kan inte komma in och strosa i butiken men brukar strosa på bloggen!

2010-01-25 @ 20:09:07
Postat av: Emma

Hej Pia!

Emma här igen.

Måste bara skriva hur otroligt vackert det blev med den nya förändringen. Det känns som att man åker bakåt i tiden och är hemma hos någon som bor där fast "hon" inte är hemma just då... :)

Bilderna förmedlar en riktigt genuin levande känsla, samtidigt som det är så mycket skönhet i dem också.



Sen ville jag bara påminna dig om att jag har mailat dig min CV nu också.



Hoppas du har en underbar tid i Paris, det låter så härligt!



Tack,

Mvh

Emma

2010-01-26 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback