Sista avsnittet på Paris.

I dag har tiden bara sprungit iväg och jag har inte hunnit med allt jag hade tänkt men som tur är kommer det en ny dag imorgon med tid för det som inte hanns med idag! Har ju bombarderat dig med bilder här på bloggen från mina inköpsresor och nu kommer den sista "bildkavalkaden" från Paris.


                 
                  Från G&C Interiors monter på mässan.

                 

                 
                     Här handlar vi vackra "pippifåglar" från Grith som äger G&C.

                 
                  Vi hittade mycket fint hos Grith som kommer inom 2 veckor.

                 

                  

                 
Rice hade nya vackra färger på sin keramik som vi kommer att få in under våren!

                

                

                

                

                
Lite inspiration från bageriet La Durée på Champs Elysées som alltid är värt ett besök.

                 


                 
Gamla bevarade franska modetidningar fick också följa med oss hem från resan!

                 

                 

                 

                

               
Avslutningsvis en härlig bild som känns så Paris med en gammal karusell och tllhörande biljettkur.
Hoppas snart jag får se dig i butiken och avnjuta allt fint vi köpt in!
Ha en mysig kväll och sov sött!
//Pia


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ljusstakarna med fåglarna är helt underbara!!!!!!

2010-02-02 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback