Nu öppet alla dagar fram till jul!

I dag har jag laddat med lite egen tid så att jag kan fokusera till 100% på Grönbergs alla vackra inslagningar, påfyllning, försäljning och blomsterproduktion ända fram till julafton! Nu är det vår tid med bland annat alla vackra dekorationer till juldukningen och mängder av julklappar som skall ut ur butiken i vackra paket!  Nu på söndag den fjärde advent kommer vi ha extra öppet för dig som själv har svårt att hinna med alla dina bestyr! 

Nu är jag helt såld på att ha stora och små brickor fyllda med dekorerade altarljus, blandade ljuslyktor, vackra doftljus, och givetvis den sedvanliga lilla vasen med näpna blomster i. Ytterliggare så måste jag ha någon eller några vackra juldekorationer på min bricka i denna juletid...
Varför bara ha dem i granen när man kan förgylla sin lilla bricka, skåpsknopp eller ha dem i takkronan.




Ljuslykta Pris 59:-/69:-
Bricka Marockansk  Pris från 895:-




Voluspa doftljus Pink Citron Pris 399:-
Julkula rosa pärlemo. Pris 49:-
Julkula rosa snöglittrig. Pris 69:-
ljuslykta i fattigmansilver. Pris 89:-
Zinkhus Pris 159:-
Vas med slipad kant. Pris 159:-
Hjärta i gammeldags silverglitter. Pris 59:-



Lykta/vas med silverkant. Pris 79:-
Ljuslykta, pumpa. Pris 89:-
Svamp i rosa pärlemo. Pris 98:-
Altarljus pris från 98:-
Knappband Pris 79:-/m



Det blev en sen dag idag också men snart är denna jul och detta fina år till ända
så det är bara att passa på och njuta av allt det goda som finns runt omkring oss!
                              Ha nu en riktigt god nattsömn!
                                            //Pia


Kommentarer
Postat av: Selma

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-18 @ 20:22:43
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback