G&C Interiors min favorit nu!

Denna veckan har jag tyvärr missat lite bloggande men tiden har helt enkelt inte räckt till, till allt jag vill göra. Har nämligen tagit bort så många måsten som möjligt i mitt liv och bytt ut dem mot skulle vilja...
Allt handlar om inställning!
I veckan fick vi varor från min söta vän Grith och hennes företag G&C Interiors. Alltid lika spännande att packa upp allt vackert från dem. Vi fick  bland annat vackra ljustakar med olika sorters fåglar, blommor mm. Se nedan och njut!

Nu bär det iväg till affären för att möta en ny spännande dag på jobbet!
Ha nu en riktigt bra lördag!
Vi har öppet idag lördag mellan kl.10:00-16:00!
Välkommen!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback