Söndagsbröllop

Igår hade vi ytterliggare ett bröllop att bestyra för en av våra söta stamkunder. Denna gången var det till vår duktiga fotograf och kund Ewa som har tagit en massa vackra bilder i butiken som vi visat förut här på bloggen.
På detta bröllop var temat 20-tals fransk vintage så vi försökte fånga det med lite fadda färger och med inslag av antikarosa/lila toner.
För första gången fick jag ett samtal av bruden själv en timme innan vigseln där hon bara ville tala om hur nöjd hon var! Härligt att i den stressade timmen hinna att ringa ett samtal när man knappt har en tillhörande väska där en mobiltelefon kan få plats.











En tillhörande matchande brudlåda för att frakta brudblommerna i kan se ut som denna som Ewa fick sina blomster i. Vi gör varje låda unik så att den passar med bruddekorationerna.



Måndagen har rusat iväg som vanligt här i affären! Ikväll skall jag jobba över lite och åka och hjälpa en av våra andra goa stamkunder Karin som säljer smycken! Karin har företaget KyssJohanna och skall ställa ut för första gången på Formexmässan och vi skall hjälpas åt att dekorera hennes monter. Visar lite bilder från mässan senare i veckan och då får ni bland annat se vad vi åstadkommit.
Ha nu en riktig mysig måndag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: carolina

Så grymt fint ni hade gjort till brudparet...när jag såg överskriften trodde jag det var du som gift dig! Vad mysigt ett söndag så där mitt i! Vi syns på formex. kram caro

2010-08-09 @ 19:29:25
URL: http://kallholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback