Skördetid...



                  
Nu har jag haft långhelg med massa ledighet och mys och idag börjar åter "allvaret" Var en sväng nere i affären igår för att lämna lite emballage som stod på to listan och sedan hann jag med en intervju också inför julen stora köprusch!  Som alltid hade mina goa medarbetare handlat en massa fint och gjort en ny inbjudande utsida på temat höstliga färger. Mina nyplockade äpplen på landet passade då mycket bra på flickornas tema!


                   

                  

                  

                  

                  

                 Faridah var i full gång med att plocka ner i stora skylten för att göra om.

Idag får vi besök av Mimou för att få lite mer input på den nya kollektionen som ser så spännande ut. Vi har redan beställt en del som skall komma i dagarna men mer blir det.

                                            Ha nu en underbar tisdag!
                                                           //Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback