Nu skall det fejas på balkong och uteplats!

Nu är det en härlig tid när landet skall öppnas, sommarvatten på eller balkongen skall få en uppfräschning efter denna hårda vinter! Ser själv framemot söndag då jag skall göra iordning mitt lilla hus i Delsjön!
Vi har fått in en hel massa fint till balkong och trädgård för att få den rätta känslan! Lyktor, fågelbad, vackra krukor och massa massa mer...

               
                Rostiga lyktor, byster och gamla mosskrukor kanske med en krydda i!

               
Vi har även fått påfyllning på våra rostiga järnbokstäver och det efterlängtade & tecknet.

               

         
               
                      Lokalodlad Akleja, hur näpen får man lov att vara?

               
                    Efter trädgårdsarbetet, varför inte tvätta av sig med Marseille....

Nu har vi tagit in flytande tvål i Marseille i dofterna Apelsinblom och Körsbär för dig som efterfrågat dem! 169:-/flaskan. Vädret denna dag är lika fantastiskt som föregående så det kan inte annat än att bli en bra dag! Hoppas du känner det samma och får en härlig torsdag!
//Pia


Kommentarer
Postat av: Sanna

Herregud! D e nog dom snyggaste lyktorna jag har sett! Jag älskar när saker är rostiga... Vad är d för pris på dem?

2010-04-15 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback