Rensa eller inte är frågan...

Vi har inte mycket till val nu när Garagesalen står och knackar på... Faridah har varit en ängel hela veckan och rensat lagret och tagit fram alla möjliga godsaker inför helgens Sale. Får Faridah bestämma så skall inget tillbaks så jag antar att det blir vrålbilligt! Jag själv är ju lite av en hamster och det är ingen bra egenskap när jag driver butik vill jag lova.... Det är tur att mina "Grönbergare" hjälper mig på traven med besluten om varans vara eller icke... Så glad är jag oxå att Simon på Prickig Katt och jag spånade fram detta event  för ett antal års sedan och nu har det blivit riktigt hypat. I "styrelsen" ingår då Simon och Johan som driver skobutiken Lester och jag själv sedan bjuder vi in andra trevliga företagare att vara med! Denna gång är första gången som vi har varit tvungna och neka pga. det stora intresset att få vara med!

             

            Faridah i full action!

Nu hoppas vi bara att vi har vädergudarna med oss så vi slipper att flytta fram det till nästa helg! Vi ser framemot att vi får se er antingen i butiken eller på Magasinsgatan!
Ha det gott/Pia
 
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback