Vintage Travel...

Nu var det dags att ta tag i stora skyltfönstret och göra en sista skyltning innan den stora julpremiären! Faridah har förberett och kom förbi igår på sin lediga dag för att tapetsera en vägg! Vi spinner vidare på Vintage Travel temat som var stort bland annat på Formex mässan. Har sett att många butiker runt om har tagit upp "resandet" av olika slag i sina skyltningar! Stora klädkedjan Lindex har just nu i sin pågående TV kampanj inspirerats av mordet på Orientexpressen av Agatha Christie.
  
               


I våras fyndade jag några gamla kartböcker för endast 5 kronor styck som vi valt att tapetsera vår vägg med! Det är härligt när den rätta känslan för vad som komma skall är med mig när jag är på loppis, det blir ju billigast då! Nu är dom svårare att få tag på i den prisklassen...

               

En billig och annorlunda idé ifall du har lust att tapetsera om hemma! I dag skall vi lägga en lasyr över så att färgen på "tapeten" blir lite mer dämpad.

                                  
Sedan kommer våra armékoffertar väl till pass som Faridah och jag kommit över på en av våra "vintageresor"! Hittade exakt likadana (svenska röda korset) fast mindre när jag var i Paris för 200 euro st. Dessa som vi har införskaffat var betydligt bättre i pris!!
Skylten blir klar senast torsdag ifall Du vill komma förbi och inspektera och njuta av resultatet!

För mig idag blir att hålla intervju och vaska fram ett nytt guldkorn till medarbetare inför våra stora säljperiod, JULEN 2009!
Vädret ser ut att bli strålande idag så det kan inte bli annat än fantastisk! Önskar dig likaså/Pia




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback