Ögonfröjd

Jag fullkomligt älskar allt som är vackert och det gäller allt, även ord! Ögonfröjd är ett sådant ord som är sällsynt men härligt att ta fram... Orden vi använder påverkar oss i allra högsta grad och då är det extra viktigt att använda dom positiva! 

Lite ögonfröjd från Grönbergs Interiör idag onsdag!

                           

                          Sweet Avalanche Rosen är en av mina absoluta favoriter just nu!

                          


                         

Detta vackra tårtfart med tillhörande glaskupa har vi fått in igen för 995:-
Blir mycket sugen på att bläddra i någon härlig dessertbok och hitta ett nytt recept på en utsökt och vacker tårta som skulle passa detta tårtfat på fot!  Kanske gör jag mina kära en tårta nu i kväll...

                       

Spegel/tittskåp eller bara dekorativt, välj själv! Jag föll i alla fall direkt för denna på en av mina inköpsresor!
Finns att köpa för 2950:-

Ha en härlig kväll och glöm inte bort att fokusera på det positiva i vardagen...
/Pia










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback