Mina änglar är fantastiska små arbetsmyror!

Hade en underbar dag i går där jag fick hämta nya krafter med lite ledighet innan 16- timmars pass x 3 dagar som det brukar bli när vi sätter igång med vårt julstök!
Som vanligt arbetades det hårt på Grönbergs igår! Flickorna fick målat väggen runt den nya tapeten vi satte förra veckan i en vacker grafitgrå ton som gjorde att tapeten framhävdes så fint! 


                

Beata har tagit fram glittret och gör sista touchen på våra dekorativa vintage trådrulle hängen (Om man kan säga så??) Helt ljuvliga gamla trådrullar som vi gjort ursöta julhängen av. Har en favoritställe i Paris där jag hittar gamla pärlor, knappar, metalltofsar mm. som vi har använt oss av till dessa hängen.

               

                  



                
                   Fått in söta vita roskuddar med härlig fjäderfyllning för 695:-

                            
                                       Broderad kudde Lucy från Mimou pris 795:-

                  
                        Lite härliga Halloween höst färger att inspireras av !

Varorna står utanför butiken på pallar och det ser ut att bli en sen kväll i kväll! Julgrejerna står på kö för att få komma fram och det är helt fantastiska grejer som jag beställt i Paris. Mycket är ju redan beställt i januari så det är rena julafton för mig med när jag ser allt vackert som har kommit!
Ha en härlig dag/Pia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback