Kreativiteten flödar!

Häromdagen när jag var ute på en loppisrunda kom jag över inte en helt snygg kudde men den var full av "reseemblem" som jag fullständigt gick i gång på! Tänk att någon reseentuiast hade sytt på alla dessa emblem på en kudde från sina utlandsresor... Jag sprättade bort dom och sydde en mobil av dom till vår vintagetravel skyltning, resten fick ligga i en av kofferterna! 

                

               

                

I förra veckan fick vi in dessa rullande hängstativ tänkt att hänga kläder på i lite rå industriell design. Perfekta även som avskiljare i ett rum eller bara som vi gjort att hänga dekorativa saker i!


                         
                           Pris 1595:-

I dag är det riktigt råkallt och som vanligt envisas jag med att ha öppen dörr i butiken så snart åker "kalasbyxorna" på...
Ha en härlig dag/Pia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback