Lite mys från Grönbergs...



               
Söndag morgon och ser på statistiken att det är många inne och läser min blogg denna dag så jag tänkte överaska och göra ett inlägg på min "lediga helg"....

Det finns en del som tycker att man bör vara ledig på sin ledighet, jag är inte en av dom kan jag säga!!!
Älskar ju mitt jobb och givetvis behöver jag som alla andra vara ledig men detta är ju min livsstil och jag älskar ju det jag håller på med! Det viktiga är att känna efter vad kroppen säger! Att ta vara på och njuta av att få hålla på med det som jag tycker så bra om!

I dag skall Malin, Faridah och jag på jullunch som en av våra blomsterleverantörer skall ha med inspiration och mycket nyinkommet som vi kan få handla med oss direkt. Så det kanske blir några bilder därifrån vem vet???


               
                   Lite bilder på vackra zinkdetaljer förutom våra zinkhus!

               

Ha en underbar söndag och tack för att Du och alla ni som gör det möjligt att jag får fortsätta att blogga och driva Grönbergs Interiör!
Kram Pia

               

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag är så glad att Grönbergs finns, din affär är underbar och ger mig inspiration i massor!

/ Tina

2009-11-15 @ 21:58:12
URL: http://www.systerdoris.blogspot.com
Postat av: Nina

har inte varit i Gbg sen förra året men jag tror att jag måste åka in bara för att besöka butiken din !

helt underbar !

2009-11-16 @ 18:32:32
URL: http://hjartansfrojd.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir av era kommentarer!

Det är precis det här som gör detta så fantastiskt roligt! Ha det bäst/Pia

2009-11-16 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback