Julgodis för ögat....

Det här med jul väcker mycket nostalgikänslor hos många av oss. Vi minns hur det var som barn och när "jullådorna"  skulle packas upp med alla fina kulor till granen och alla dekorationer som skulle ställas fram...Det var tider det!
Vi märker i butiken att nu kommer det mycket mer manliga kunder till oss än i vanliga fall, även den mest minimalistiske man tycker att till jul går det bra att ha lite mer saker framme i hemmet...  Och det är vi mycket glada för!
Nu är vi oxå mer innovativa än förr, vi använder juldekorationer och julkulor till mycket mer än att bara hänga i granen. Vi lägger upp dom på stora fat, vi har dom som dekor på våra ljusarrangemang och hänger upp dom på nya ställen och mycket, mycket mer...
Lite inspiration från en del av vårt juldekorationssortiment som vi har i butiken nu.

           



            

            

            

                      

                      

                      

              

               

               

                

                

                  

                  


Vädret idag känns ju lagom frostigt och inspirationsfullt, hoppas att jag får dig/er i lite stämmning i alla fall...
Själv skall jag handla emballage och blommor sedan får jag se vad jag själv kan bli inspirerad av idag! Ha en härlig dag och njut av den!/Pia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback