Nyheter...


Nu har vi äntligen fått in fler modeller på färdigsydda gardinlängder från vår duktiga leverantör i Danmark! Visade lite från Havsten från Formland mässan i augusti! Vissa varor kommer inte precis direkt efter beställning... Som tur är säljs ju detta året runt men ibland tar vissa varor väl lång tid att få!


Dagens dos av blomsterinspiration!



Mått 100x300cm 1995:- Helt fantastisk tyllspets med broderier.
Denna har vi haft förut men varit slutsåld sedan länge.




110x250cm 695:-/Längd bumullsorganza med ullbroderade fåglar som nyhet.


110x250cm denna också i bomullsorganza med ett stort broderat träd på, helt ljuvlig i sitt slag!


Väl mött! Ha en underbar onsdag, det skall jag ha!!!
/Pia
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-09-01 @ 12:13:56
URL: http://allaprivatlan.se
Postat av: Kajsa

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

Svar: Tack Kajsa!Roligt att höra. Nu orkar jag genast lite mer!
Ha en fin fredag!
//Pia
Grönbergs Interiör

2012-10-12 @ 09:51:29
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback