Julklappstips

Idag känns det som om vi kan få en vit jul i år, det hade ju varit mysigt! Dörren står som vanligt på glänt på Grönbergs så vi som jobbar idag har fått palta på oss en hel del kläder i det frostiga vädret! 
Har gjort lite julklappstips till dig som ännu inte hunnit göra klart alla dina inköp!


                        Till min söta lilla Mor!
   
               
                Vackra kuddar från 450:- 
                Helt ljuvligt bäddlinne från Mimou från 1295:-
                Söt necessär från198:-

               
                Helt underbar rosljustake 1295:-
 
                            Till världens bästa Pappa!

               
                Herrdoft från Crabtree & Evelyn från 198:-


               
                Väggklocka 1095:-
               

               Till min helt underbara Fru/Flickvän

              
               Halsband från 995:-

              
               Plädar/överkast Fabric Copenhagen från 1595:-
              

              Till min matlagnings och inredningsfreak till fantastiska Man/Pojkvän!

             
              Ugnsformar från Rice pris från 298:-


              
               Tavla/spegel 2950:-
               Kuddar från Mimou från 450:-


               Till min söta mysiga syster!

             
              Armband från 198:-


              Till min goa Bror!

             
              Voluspa doftljus i presentförpackning 398:-


                             Till mina fantastiska Mormor/Farmor!

              
               Doftpåsar från Cath Kidston 98:-
               Dusch/Bodylotion från Cath Kidston 159:-

              
               Vackra och praktiska glasklockor att sätta i ljustaken från 89:-


                             Till min gulliga Morfar/Farfar!


              
               Zinkhus "Herrgård" 


                          Till min Mors underbara bakande Faster som kan allt!

             
              Helt outstanding bakform från 445:-


                            Till min bästa kära väninna!

             
              Dusch/Bodylotion från Claus Porto 198.-/245:-
             

             
              Bedårande örhängen Bodoir Deluxe 495:-


                                  Till den som har allt!

             
              Marseilletvål i dom nya dofterna från 159:-

             
              Voluspa doftljus från 179:-


                          Årets Julklapp till oss på "Team Grönberg"


            
              Den helt magiska Ugnsformen från Rice från 298:-
              Temuggar för varma drycker efter lång arbetsdag från 189:-

             
       
 

                           Presentkortet till den äkta "Grönbergsälskaren"
                                   När du helt enkelt inte kan välja...

             
             
Det finns ju en uppsjö med vackra ting här hos oss men hoppas att det är något som faller dig i smaken!
Ha en härlig torsdag i vintervädret!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, underbara Grönbergs, vilken inspiration, jag får mys-rys i hela kroppen :) Har två små frågor som jag blir väldigt glad om jag får svar på:

Vad heter tapeten bakom sängen? O vad är det för lukter på de nya Savon Marseilles-tvålarna? Tack!

Stor snöig kram till er!

/Anna

2009-12-18 @ 09:37:15
Postat av: Anonym

Hej söta Anna!

Tack för alla fina ord, det värmer gott i kylan!

Tapeten är från Laura Ashley och dom har den hemma för ca 695:- rullen tror jag!

Gulliga Anette på Södra vägen hjälper dig!

Dom nya dofterna på Marseille är Blomman Tiaré, Grönt Te och Mandelblom. Så ljuvliga! Ha det bäst/Pia

2009-12-19 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback