Gott slut Söta!

Tack kära Du för detta fantastiska år 2009! Det har varit ett händelserikt år för mig och Grönbergs Interiör i positiv bemärkelse! Bloggen har startats och slagit mycket väl ut med många läsare per dag och det känns så roligt! Pratade med min väninna Helena igår och då berättade hon att jag hade läsare i Australien och det måste vara söta Du Marina... Maila mig! Roligt att det är så många som följer det jag skriver.... Hoppas att mina bilder och ord inspirerar!  Ha ett fantastiskt slut på detta år och ett underbart 2010. Ta vara på året och dig, njut av att göra det du längtar efter söta Du! Glöm inte bort dig själv i alla måsten...

                                         Massa kramar Pia
                                                    ♥♥♥   

             

             

             

              

              

              

              

              

              

              

              

                 



              

              



               



              

             

              

              

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Denna blogg är helt fantastisk. Vilken inspirationskälla. Du och din personal är så trevliga!



Älskar kyrkoljusen, som förstås finns med på Nyårsdukningen.

Vem tillverkar dem?

Gott Nytt År!

/A-K

2009-12-31 @ 09:28:41
Postat av: Anna-Karin

Denna blogg är helt fantastisk. Vilken inspirationskälla. Du och din personal är så trevliga!



Älskar kyrkoljusen, som förstås finns med på Nyårsdukningen.

Vem tillverkar dem?

Gott Nytt År!

/A-K

2009-12-31 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback