Smakprov på Danmarksinköpen!

Det fanns så mycket fint att handla in på Formlandmässan i Danmark och det är alltid lika svårt att välja och prioritera vad som skall få komma till butiken. Brukar gå igenom hela mässan, ca 8 stora hallar minst en gång för att bara titta, se vad trenderna pekar åt innan själva inköpen börjar! Det brukar bli några mils gående innan inköpen är gjorda.

Förutom allt det vackra jag visade på bloggen igår har jag även köpt in lite annat smått och gott som jag visar ett litet smakprov på här nedan.



Avlastningsbänk i två storlekar från Housedoctor


Våningshylla i järn på hjul även den från Housedoctor


Ljuvlig gardin i organza med ullbroderi, kommer även med fåglar!


Vackra band som jag bara inte kunde motstå!


Smycken med skyddsänglar och Madonnor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback