Äntligen igång med bloggandet igen!

 
Vilket start på året det blev men nu har vi äntligen öppnat nya butiken på Spinneriet i Lindome efter många timmars hårt arbete med att renovera denna råa lokal. Tur jag inte visste det när jag valde denna plats och lokal att det var sååå mycket renovering och hårt arbete. 
Så glad nu för mitt beslut att flytta från stan till denna underbara miljö här ute på Spinneriet och att så många av er redan varit ute både en och flera gånger i nya butiken.😍 Fått nya kollegor och grannar i huset och känner mig så välkommen. 
Lovar att bättra mig och börja blogga mer stadigt men livet kom emellan privat toppat med flytt, renovering mm.
 
 
 
Njut nu av din fredag!
Vi har öppet butiken under sommaren onsdag -söndag och stänger alla dagar kl 16: 00 för att få njuta av ljumma sommarkvällar.
//Pia
 
 
 
 
 
 
 Vi har fått in en hel del nya leverantörer och märken i butiken.
Bla dessa fantastiska doftljus.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback