Julklapptips!

Hoppas veckan varit bra! Min arbetsvecka har precis börjat i och med att
vi håller stängt måndag-tisdag. Jätteskönt att äntligen få två dagar i rad och även i julveckan.
Det har jag inte varit bortskämd med genom åren. 
Varit så trevliga kunder som varit förbi och fyndat till julgranen och handlat klappar.
 
 
Ljuvlig kanna i acryl som finns i fler färger såsom grön, klar och rökfärgad. Perfekt att ge bort till någon som älskar det lilla extra. Själv använder jag den till att sätta vackra blomster i.
Pris 698kr
 
 
 
Mateus keramik är alltid trevligt att ge bort. Idag kom det påfyllning och nu ger vi 15%rabatt på stora uppläggningsfat.
 
 
 
 
 
Våra fina favoriter från Paris är också en perfekt julklapp.
Finns dessa halsband och även som ring och örhänge.
Pris 398kr 
 
 
 
 
 Som avslutning så...
Lite blomster från mig till dig!
Njut av kvällen!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback