God Jul!

Vilken lycka att få dagen före doppardagen ledigt. Det har inte hänt sedan öppningen av Grönbergs i Haga 1993. Helt otroligt vad tiden har gått sedan dess...
Att öppna på Spinneriet har varit ett smart drag när det gäller mycket men framför allt att få mer fritid att återhämta sig och hinna samla kraft och ny inspiration inför de dagar butiken håller öppet.
Hoppas att du får en underbar julhelg oavsett ledigt, jobb eller sjukdom. Gör det bästa du kan och förmår och försök hitta något mys du behöver.
Jag skall fira första julen utan min älskade mamma Barbro och det är sorgligt men det är en del av livet. Försöker tänka att jag fick många fina år tillsammans med min underbara mamma med en fantastisk relation som inte alla ens har turen att få.
Vi öppnar butiken igen på annadagen mellan kl 12-16:00 för dig som vill kika förbi.
 
 
Ta väl hand om dig!
//Pia
 
 
 
 
 
Ljuvliga Cole&Son tapeter från England.
 
 
 
Lite blomster från mig till dig...
 
 
Älskar Hyacinter på snitt och Voluspas underbart vackra glasförpackningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback