Ny vecka med nya spännande möjligheter!

Förlååååt att jag har missat helt att blogga men min tid har verkligen inte räckt till...
Förra veckan firade jag födelsedag och hade mitt sedvanliga kalas och som alltid vill jag ju göra om något därhemma och då blev det gästrummet som fick en ansiktslyftning i Art Decostil med nya tapeter, lister mm
Det blev sååå fint och mitt kalas var jättetrevligt med god mat, vackra blomster och nära och kära att mysa med!
 
I butiken så kommer det in mängder med vackert så Du är välkommen in att njuta och inspireras bland allt det vackra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nytt bord som fick följa med en av våra supergulliga kunder ifrån Uddevalla.
Hoppas att det pryder sin nya plats;)
 
 
Finns i 2 olika utförande och påfyllning kommer.
Pris 1995:-
 
Trevlig Måndag!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback