Grönt är skönt!

Härliga Maj! 
 
Så skönt med den ljumma vårsolen mot nosen. Det behöver vi alla, en D-vitamin kick efter en lång och blåsig vinter som denna.
Nedan är en underbar bild Mia har tagit när vi var med på ett inredningsevent i förra veckan som hon var delaktig i.
 
 
Den underbara drinkvagnen är åter i lager för dig som efterfrågat!
Pris 4495kr
 
 
 
 
 
LITE LJUVLIGA MAJBLOMSTER FRÅN MIG TILL DIG!
 
 
Nu går vi in i en ny spännande fas så efter att ha kreerat en tid så är det nu dags att lansera min nya bebis!
Grönbergs nya webshop för dig som inte har möjlighet att komma till den fysiska butiken!
 
 
 
 
Du är välkommen att utforska och kom gärna med förslag vad ni vill
att jag skall lägga upp i den nya webshopen.
Tänk på att jag håller på att jobba på den och utveckla den så alla förslag,
tips och ideér tages tacksamt emot!
 
Ha en underbar dag!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback