Ljuvliga kuddar i silkessammet och broderier!

Hoppas att din vecka varit bra!
 
Det har varit galet mycket för mig både på jobbet och privat och då har bloggen fått lida! Får sätta gräns någonstans och vara nöjd med det som hanns med! :)
 
Så många gulliga kunder och gamla ansikten som äntligen varit inne och inspirerats och som jag tänkt på och undrat vart ni tagit vägen.Härligt att inte blivit övergiven helt av näthandel och annat! ♥
Jul är en tid när många känner att Grönbergs och jag levererar kanske...
 
I veckan kom äntligen min tredje kollektion av min egen design av kuddar!
Dem blev såååå läckra!
 
 
Ha en härlig lördag!
 
//Pia
 
 
 
 
 
 
 Vi har några få sittpuffar kvar för dig som inte är tingade och som är lysten på en sådan i jul!
Pris 1595:-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback