Semestermys!

Hoppas att du har det gott oavsett jobb eller semester. Jag har en underbar semester med gott och blandat men fuskar lite med att jobba då och då...
Men jobb för mig är inte jobbigt utan roligt eftersom det är mitt liv och intresse. Det har blivit lite trevliga loppisar och hittat en hel massa fint till kommande julskyltningspremiären i oktober bla.
 
 
 
 Min favoritring.
Fnns några exemplar kvar i butiken.
Pris 995:-
 
 
Är på så landet och springer mina många km flera ggr i veckan och använder min härliga talk från wallys.
Fantastiskt att ha i arm/knäveck och andra ställen som är utsatta när man svettas!
Pris 475:-
Finns i 3 ljuvliga dofter, alla ekologiska.
 
 
 
 Underbara gamla franska resehäften som kommer att säljas i butiken framöver!
 
Ha en härlig dag!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback