Underbara mångfaceterande dofter med varierande "noter" för hemmet och själen.

 
Fredag och jag njuter lite extra av det fina vädret och en av veckans bättre veckodagar. En dag som är bra oavsett lördagsjobb eller inte för mig! Mina veckodagar har färger och har alltid haft sedan jag var liten, vet inte om det är vanligt??? Hade jag fått välja nu så hade mina dagar haft helt andra färger men det känns som om min färgpalett när jag var liten hade väldigt speciella och dova färger, konstigt jag som var ett så glatt och färgstarkt barn då... 
I går fick vi in härligt nytt från vår kära Kerstin och hennes italienska märke Villa Buti. Kom in och dofta loss bland härliga blandningar av naturliga och rena dofter uppbyggda som parfymer med toppnot, hjärtnot och basnot.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aquablå doftspray 100 ml, från Villa Buti, med eteriska oljor med fräscha akvatiska
toppnoter tillsammans med mint och kryddnejlika. Hjärtnoterna består av vita blommor,
vattenmelon och timjan. Basnoterna är blå och gröna precis som den marina vegetation
som finns längs medelhavets kuster. Doften finns ävensom doftolja/diffuser och går att
beställa i doftljus.
 
 
 
Diffursers 
100ml 398:-
200ml 498:-
 
 Rumsspray
Pris 398:-
 
 
Hand/bodylotion
Pris 398:-
 
 
Diffursers
100ml 475:-
200ml 598:-
 
Nu har vi fått in en ny doft i denna "familj" och det är Vintage, Talco.
 
 
 
 
 
Duschgel/Handtvål
Pris 298:-
 
 
Dusch gel från Villa Buti, 250 ml med ett silkeslent, näringsrikt lödder som renar
och återfuktar huden. Har en mjuk doftblandning av magnolia, gardenia, iris,
cederträ och vanilj och ger en känsla likt klassiskt puder och talk.
 
Sammetslen, mjukgörande handcreme från Villa Buti, 250 ml med en mild doft av
ambra, vanilj, vitmossa, vetiver och med inspiration och känsla likt kashmir.
Är dryg och rik på E-vitamin.
 
 
Sammetslen, mjukgörande handcreme från Villa Buti, 250 ml med en mild doft av
bomullsblomma, vitt trä, orkidé och med inspiration från textil likt bomull.
Är dryg och rik på E-vitamin.
 
 
Sammetslen, mjukgörande handcreme från Villa Buti, 250 ml med en mild doftblandning av
magnolia, gardenia, iris, cederträ och vanilj med inspiration av puder och talk.
Är dryg och rik på E-vitamin.
 
 
 
Njut nu av din fredag och ta vara på din dag.
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback