Inspiration från mina inköp på Stockholmsmässan.

Nu sitter jag på tåget på väg hem till mitt Göteborg för att packa om, sova ut och sedan åker Faridah och jag vidare till ljuvliga Paris på nya inköp och upptåg imorgon.
Stockholmsmassan var helt ok med några bra montrar med inspiration. Fick handlat lite granna men sparat en hel del i "plånboken" för Parismässan.
Här nedan är ett litet smakprov.
Blev helt förälskad i detta spegelbord som kanske kommer hem till Grönbergs...
Köpte denna vackra byst och en hel massa vackra småvaser för blomster.
Mateus, alltid vackert.
Tyvärr missade dem att stryka duken!
Köpte dessa vackra dekorationer till kommande bröllop och fester i år.
Ha nu en mysig fredagkväll och njut av din helg!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Helt seriöst! Jag tror bara att jag MÅSTE ha de där fina dekoratinerna (självklart beroende på storlek) för att hänga upp i min lilla tjejs rum. :)

2012-01-21 @ 11:14:50
Postat av: marie-louise hallgren

Det där glaserade gipshuvudet ska jag nog titta lite närmare på!

2012-01-21 @ 12:19:18
URL: http://romantikifrg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej! Jag undrar vad det är för fina glas Matteus har dukat med. Säljer de även glas, eller är det något annat fabrikat? Hoppas att ni kan hjälpa mig:o) Tack på förhand!

2012-01-22 @ 20:56:53
Postat av: Jenny

Åååhh jag älskar verkligen dessa fina "risbollar". Bor tyvärr väldigt långt ifrån er butik men undrar om ni kanske kan tänka er att skicka med posten ? :-)

2012-03-04 @ 10:57:49
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi skickar gärna!

Tyvärr har de ej landat i butiken ännu men nu i mars kommer dem!

Ha en fin dag!

//Pia

2012-03-05 @ 08:31:16
Postat av: Jenny

Åh så glad jag blir! Jag lägger en beställning så fort dom kommit till er :-) Tack!

2012-03-05 @ 10:57:02
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback