Underbara blomster...

Fredag med morgonsol, kan livet vara bättre? Hade ni frågat mig i tisdags så hade jag sagt annat, då kändes det som om jag ville skänka bort butiken... Som tur är så är jag född positiv och väldigt sällan känns livet svårt men även solen har sina fläckar...
Fredagsfrossa i butiken med oemotståndliga blomster och växter för dig som är sugen att kika in hos oss! Visar lite näpet att njuta av här nedan.

                 

                 

                 

                 

                 
                  
                  Njut av helgen och ta vara på dig själv!
                                   //Pia
                                    ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Tänk vilken underbar mix mellan vinter, vår och sommar med hyacinten, vibrunumen och hortensian! Snart är vi där! VÅREN!

2010-03-07 @ 18:45:09
URL: http://vitsippedagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback