Uppdukat för våren...

Så härligt att vara tillbaks till min ögonsten Grönbergs och mina fantastiska medarbetare! Det är en ynnest att jag får hålla på med det som jag tycker är det allra roligaste i hela världen! Få förunnat!
Det mesta var som vanligt tipp topp när jag kom tillbaks igår morse men det finns alltid att göra när man driver butik! Vi hann och tömma stora skyltfönstret och påbörja skyltningen! Hann även att få till röda tråden i butiken med en vårlig dukning! Se nedan och njut av resultatet!

              

              

              

              

              

              

              

               

              

              

              

              

              

       Hoppas att jag gett dig lite vårkänslor även om vädret säger motsatsen...
                     Ha en underbar dag och njut av livet, det är här och nu!
                                              Kramar Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback