Flärd i regnrusket!

         
Nu har det äntligen slutat regna, trodde nästan att hösten redan kommit...
Det positiva med dåligt väder är ju att köplusten infinner sig hos många av oss! Extra härligt är att många flickor har tröstat sig med ett vackert smycke i regnvädret! Nu har vi fått in ytterliggare ett urval halsband från Boudoir Deluxe, både dubbla, enkla och några med sidenband och strumpebandshållare.
Halsbandet uppe till höger är mitt alldeles egna som Annelie gjort speciellt till mig med bokstaven P och lite fler antika berlocker som jag kan byta plats på. Vi har ett liknande till i butiken till försäljning och ifall Du har särskilda önskemål om bild eller utförande så kan vi tala med Annelie och se om hon kan tillverka ett bara för dig!

Nästa vecka börjar mina inköpsresor och först ut är Formland mässan i Herning på Jylland! Mycket inför julen har jag redan beställt men alla höstens nyheter från våra danska leverantörer skall bli spännande att se och beställa in!
Mycket av nyheterna kommer vi att få in redan i slutet av augusti och början av september så det är inte som med juldekorationerna att först lägger vi en order och sedan tillverkas det! 
Tur att att det inte är som i modevärlden, inköp ett år innan leverans och tålmodigt väntande....

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback