Grönbergs går in på sitt 25:e år!

Hopas att din vecka varit bra och du har fått gjort det du satt dig för!
Jag känner mig mycket nöjd med allt jag hann med och så mycket kunder inne som jag inte sett på länge!
Så roligt och en bra start på Grönbergs nya år! Grönbergs 25:e och det skall jag försöka fira hela året!
Helt fantastiskt att ha kunnat driva detta och fått det att fungera så länge! :)
Håller tummarna att handeln inte fortsätter att svika i innerstaden med allt emot oss...
 
 
Idag finns vi på plats mellan kl 11:00-15:00
Välkommen in!
//Pia
 
 
 Städat och nu är det ordning och reda i "spegelrummet"
 
 
 Den sista Lampan, Tessinska Palatset gick nu i veckan och hoppas att få in igen!
2950:-
 
 
 
 Ljuvliga Ananaslampan 
Pris 8950:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback