Altarljus påfyllt och sååå vackert!

Nu är det ljusens tid och då vill man bara ha dem bästa!
Handstöpta svenska altarljus i 100% stearin som bilder ett vackert spetsmönster när det varit tänt ett litet tag!
Har du väl använt dessa vill du inga andra ha...
 
Allt brinner upp utan ett stort hål i mitten. Du behöver inte tänka på att ha det tänt en visst tid, 10 min, 1 timma eller fler, allt brinner upp utom det lilla spetsmönstret som bildas.
 
Företaget som stöper till oss har stöpt dessa till kyrkor i många, många år och används där för att dem helt enkelt är dem bästa när man älskar att tända ljus.
 
 
 
Njut av din onsdag!
//Pia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om ni säljer Walther & Co?
Med vänlig hälsning, Maria

Svar: Det gör vi!Söker du något särskilt?
Mvh Pia
Grönbergs Interiör

2016-11-09 @ 22:34:41
Postat av: Anonym

Jag söker en girlang av metall stjärnor. Zink, koppar och mässingsfärgade

2016-11-10 @ 21:27:49
Postat av: Anonym

Jag söker en girlang av metall stjärnor från Walther&Co.

Svar: Tyvärr har vi inte den girlangen av Walther & co.Lycka till!
//Pia
Grönbergs Interiör

2016-11-10 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback