En lite hälsning till någon du håller av...

 
Hur ofta får man ett litet vackert kort eller ett kuvert som ligger och väntar på dig efter jobbet på hallmattan eller i brevlådan nuförtiden??
Från någon du inte sett på länge eller som bara hade tänkt på dig lite extra och tagit sig tid att skriva ett kort för hand till dig. Jag skrev själv ett nu i augusti till en gammal ingift släkting som jag inte sett på många år och hon blev sååå glad så jag bestämnde mig där och då att göra det lite oftare.
Njut av din kväll, det lilla som återstår...
 
 
 
Natti natti och dröm sött!
//Pia 
 
Nu har vi fått in mängder med vackra kort som passar till att posta eller till paketet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback