Nyckeln till en flärdfull och lycksalig jul är vårt tema.

Det är sååå härligt att vi äntligen är klara med hela vår julinstallationsbutik. Allt gick bra men det var många timmars slit för att få allt klart med fantastisk personal, vänner, medarbetare och snälla själar som ställde upp för att få alla mina idéer fullbordade. Känner mig mycket nöjd men trött efter 4 dygns arbete med bara lite sömn.
Sååå rolig att många kunde komma igår och titta på detta.
Mer bilder kommer för vi hade duktiga Susanna där som tog bilder för kameran är ju sönder och igår kl 17 blev min mobil stulen när jag skulle lasta in det sista skräpet i bilen...
Det är bara ting så jag försöker att vara positiv och klara mig utan ett tag!
Du som inte kunde komma är sååå välkommen att komma och njuta en stund en annan dag och du som var där får en extra hälsning och tack för att Du förgyllde min kväll!
 
 
Sov gott!
Och dröm sött!
//Pia
 
 
 
 
Den tefärgade klänningen som jag fann i Paris i butiken som var som att komma till himlen...
Klänningen som satte temat!!!!
 
 
 
 
 
 
Dem vackraste ljusen, Altarljus!
100% stearin!
 
 
 
 
 
Den svävande granen i favoritfärger!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria at inredningsvis

Alltså DEN KLÄNNINGEN :) som Askungen möter prinsen på julbal AHHHHH underbar

Vore kul att samarbeta nån gång med er :)

LOVE Maria på Inredningsvis.se

Svar: Vad glad jag blir!Roligt att höra!
Du får väl höra av dig och ge dig till känna i butiken...
Må gott!
//Pia
Grönbergs Interiör

2015-10-29 @ 00:34:45
URL: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback