Väldoft från Italienska Wally!

Nu har vi fått påfyllt från Italienska Wally som är bara såååå duktiga på rumsdofter, parfym för din kropp och väldoft för dina kläder, textilier! 2 nya rumsdofter har kommit plus påfyllt av gamla godingar.
Alla är uppbyggda i olika noter som gör dofterna fantastiskt spännande och mångfacetterande.
Du reglerar dina rumsdofter med antal pinnar för att få den rätta styrkan i dit hem.
Fråga oss gärna mer när du är inne hos oss så hjälper vi dig!
Välkommen in och dofta på nyheter och gamla favoriter.
 
 
 
DIVINO
Min Favorit som har fått följa med mig hem!
 
Toppnoter - Äpple, Hallon
Hjärtnoter - Exotiska frukter, Blå druvor, Persika
Basnoter - Vanilj från Madagaskar, Vit mysk, Apelsin från Brasilien, Apelsinblomma
 
 
 
 
MEA CULPA
Syndernas förlåtelse och den sista av jubileumsdofterna nu när Wally fyller 90år i år
Har inte fått noterna ännu men den doftar lite av rökelse och myrra som i en katolsk kyrka typ...
 
 
 
 
 
I morgon bär det av till vackra Köpenhamn för att träffa Pottemakaren och hämta krukor och träffa min kära vän och "storasyster" Lis och unna mig några dagar av ledighet och inspiration. Så på fredag kommer jag hem med ett leende på läpparna fylld med ny energi och kreativitet!
 
 
Ta väl vara på dig och njut av din vecka och tack för att Du följer mig och läser bloggen
och kommer in och förgyller vår dag på Grönbergs!
Väl mött!
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback