Söndagskväll...

Hoppas att din vecka varit lyckad och du känner dig nöjd med din egen insats och har kunnat njuta av den vare sig det är jobb, nöje eller vardagsrutiner....
 
Jag har haft en sååå fin vecka både på Grönbergs och på min lilla resa till Köpenhamn.
Hann med lite inspiration både jobbmässigt och privat, fick träffa min fina vän och "storasyster" Lis och bara få vara!
 
Liten vacker blomma från mig till dig!
 
 
Var i bandhimlen och fick köpt lite till mig så jag kan dekorera mera...
 
 
 
 
Var i Lis mysiga affär, Akimbo. En ren nostalgi tripp och alltid en lika härlig välkomnande känsla att få komma dit!
 
 
 
Den härliga vintagen butiken Carmen är ett måste och där blev jag med min första äkta vintage kimono.
 
 
 
 
 
Ett besök på Gröntorvet där det var julinspirationskväll och bilen blev fullastad med mys till Göteborg!
 
 
Sov nu gott och dröm sött!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback